woensdag 13 augustus 2008

Weer een verkenningsbak op Marktplaats gesignaleerd

Op marktplaats kijk ik de laatste tijd veelvuldig om te zoeken naar eventuele onderdelen voor mijn Laro. En zo stuit je dan op advertenties van ex-leger Landrovers. Zo kwam ik ook bij advertentie nr.: 185918214 - "Land Rover 109 Serie III (Belastingvrij + kenteken en APK)". Het gaat hierbij ook om een verkenningsbak.
Remco uit Winterwijk, die deze Laro verkoopt heeft ook een eigen website over de Landrover: Klik hier voor zijn website.

Inmiddels heb ik nu al 4 van de 250 verkenningsbakken getraceerd.


2 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo, ik heb deze landrover gekocht. Hij staat nu in Bergambacht. Zou ik wat meer informatie kunnen krijgen over hoe de Laro er bij defensie uit heeft gezien dan kan ik hem ook weer (zo goed als mogelijk) origineel maken
MVG Niels Ruitenberg
email: nielsruitenberg@live.nl

Patrick zei

Hallo Niels,

Op dit moment ben ik mijn LandRover aan het restaureren en terug aan het brengen naar originele staat. Het is leuk dat er ook iemand anders dezelfde plannen heeft. Zo kun je kennis met elkaar delen. Ik zal in mijn weblog nog wel wat schrijven over de verkennings Landrover. Wie weet kun je zo nog meer informatie krijgen.

Groet, Patrick