donderdag 7 augustus 2008

Dag 9 - Laro en pijpenstelen

Ik had me voorgenomen om vandaag weer wat aan de Laro te doen. Al met al heb ik eventjes iets kunnen afkrabben voordat het met bakken uit de lucht kwam, ofwel zoals we dat hier noemen, het regent pijpenstelen. Hier baal ik wel even van. Ik had de afgelopen dagen ook al niet veel kunnen doen. Nu moet ik het waarschijnlijk doorschuiven naar zaterdag, alhoewel de weersverwachting voor het weekend er ook niet al te rooskleurig uit ziet.
Tijdens het krabben aan de achterkant kwam ook daar het onderdeelsteken van de 13 PAINFBAT naar voren. Dit zijn toch leuke details. Ik moet nog ergens een mal hebben liggen van het 45ste. Deze zal ik de komende dagen eens gaan opzoeken. Hierbij zitten ook nog andere mallen.

Gisteren heb ik even getest hoe hard de Laro eigenlijk rijdt. Een klein stukje snelweg, met mijn vrouw erachter in de gewone auto. Volgens haar kwam de Laro niet hoger dan 90 km/u.

Geen opmerkingen: