zondag 3 augustus 2008

5e Dag - Verkeerde kleur groen

Vanmorgen was het nog droog weer op het moment dat ik weer bezig ging aan de Laro. Hier en daar nog wat schuren en daarna ontvetten. Net nadat ik de naden van het rechter spatscherm in de kit had gezet, begon het te regenen. Snel naar binnen en wachten totdat de bui over ging. Tussen de buien door nog het een en ander geprobeerd maar nee, dat ging niet.
Na de lunch ben ik naar de loods van mijn vader gereden en heb daar enigzins droog verder kunnen werken. Een pot verf open getrokken en verven maar. Maar.... de kleur was groener dan het had moeten zijn. Het in nu meer olijf groen. Dus ben ik maar niet verder gegaan.
Toch nog even het takkenrek terug geplaats, want daar zit mijn kentekenplaat op en morgen moet ik gewoon weer met de Laro naar mijn werk. Eerst maar eens kijken waar ik de juiste verf kan vinden. Jammer vind ik het wel, want ik had dan een heel stuk verder geweest.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat andere mankementjes te verhelpen. Dus was de dag toch nog nuttig besteed.

Onderweg naar huis kwam ik op de andere rijbaan een andere Laro rijder tegen. Wat nu grappig is is dat Larorijders erkaar groeten, net als buschauffeurs. Dus groette ik hem netjes terug.

Geen opmerkingen: