dinsdag 22 december 2009

Winter wonderland

Nederland gaat gehuld onder een witte deken van sneeuw en de temperatuur is gedaald. Heerlijk winterweer! Of niet?

Treinen rijden niet meer volgens het boekje en files op de wegen. Gladheid zorgt ook voor problemen. Maar ach, ik vind het nog steeds lekker in de Landrover. Als ik door de sneeuw moet dan gaat hij lekker in zijn 4-wheel drive. Geen probleem...
Gisteren nog iemand geholpen die gestrand was. De beste man wilde keren op een weg en reedt zijn auto de berm in. Gevolg laat zich raden. Ja, auto vast. Middels een kabel heb ik hem er vervolgens uit getrokken. De man kon weer verder. Dat gaf een goed gevoel, trots op de landrover.

De afgelopen tijd had ik wat last van tocht, maar dat probleem heb ik enigzins opgelost door achter me een stuk canvas op te hangen en die tot tegen de deur te bevestigen. Gevolg is dat ik die tocht niet meer voel en dat het gelijk een stuk warmer is. Op het internet heb ik een tijd geleden iemand een soort van gordijn zien aanbieden, om de bestuurders en bijrijders gedeelte af te schermen met de bak achterin. Op deze manier hou je ook wat warmte vast. Eens kijken of ik zoiets dergelijks ook kan maken. Het zal zeker heel wat schelen.

2 opmerkingen:

The Iron Nurse zei

Patrick,

Leuk om te zien hoe je bezig bent. Maak 'm lekker weer origineel, want we hebben er helaas veel te weinig van...

Groene groet,

Gilbert
The Iron Nurse
Laro SIII 109 Zau

Patrick zei

Hallo Gilbert,

Bedankt voor de reactie. Er zijn er inderdaad helaas te weinig van en ik wil in ieder geval deze bewaren voor het nageslacht.

Groet, Patrick