vrijdag 26 april 2013

Goede voornemens voor 2013

En zo ben je weer een jaar verder en in dat jaar is er heel veel gebeurd. Maar van de goede voornemens voor 2012 is niet veel gekomen. Helaas...
Ik schreef al dat ik in het jaar 2011 ontzettend druk ben geweest met werken, waardoor ik weinig tijd had voor de Hobby. En ook begin 2012 was het erg druk. Helaas kreeg ik in maart 2012 op de A10 ter hoogte van het VU-ziekenhuis pech. De V-snaar van mijn waterpomp was geknapt en daar stond ik dan met een kokende motor. Gelukkig had ik nog een reserve V-snaar liggen, die ik daar ter plekke op de A10 erom kon doen. Zo kon ik verder naar mijn werk. Gevolg hiervan was wel dat mijn koppakking lekte. Na het werk weer naar huis gereden en daar heb ik hem neer gezet, waar hij een jaar stil gestaan heeft.

Op het werk probeerden we de boel overeind te houden, maar dat mocht toch niet baten. Begin 2012 had ook het bureau last van de crisis met als gevolg dat de zaak failliet ging en ik op straat kwam te staan. En dan ga je het traject in van zoeken naar werk.

In het afgelopen jaar had ik nog heel wat kunnen doen aan de Land Rover, maar door gebrek aan motivatie en het feit dat de brug, bij een kennis van mij, iedere keer bezet was geweest, heb ik er steeds niets aan gedaan. Zo'n jaar stil staan doet een voertuig geen goed. Twee weken geleden was de brug eindelijk vrij en heb ik de Laro, naar flink wat koelvloeistof en olie bijgevuld te hebben, naar de werkplaats gereden. Het was starten en lopen. Nu staat hij eindelijk op de brug en ben ik bezig met het wegnemen van de cilinderkop (Maar daarover straks meer).

Wat anders wat ik me vorig jaar had voorgenomen, was een website over wielverkenners. Dit voornemen had ik gisteren ter hand genomen en heb binnen korte tijd een website gebouwd. De website is te vinden onder: http://www.wielverkenner.nl en zal binnenkort voorzien worden met nieuwe info over de Land Rover en over de wielverkenners. Kom gerust een kijkje nemen. Dit blog ga ik ook verhuizen naar de website. Komende dagen ben ik weer aan het sleutelen...

Geen opmerkingen: