woensdag 31 augustus 2011

Groot onderhoud

Al voor de zomervakantie had ik me voorgenomen om de Laro van een 'Groot onderhoud' te voorzien. Echter door drukte op het werk en binnen het gezin was het er niet van gekomen.
Nu is inmiddels de zomervakantie voor mij voorbij en is het normale leven weer begonnen. Mijn voornemens tot 'Groot onderhoud' komen nu ook weer naar voren. Ik denk dat ik sommige dingen te lang heb uitgesteld. En die moeten nu echt gedaan worden, wil ik met de Laro kunnen blijven rijden. Dus neem ik deze kaart ter hand en zal ik ook de smeerkaart erbij halen en beginnen met het onderhoud.

Wat moet er allemaal gedaan worden? Olie verversen bij de fuseekogels, de assen, de versnellingsbak en de tussenbak. De aandrijfassen met de vetspuit behandelen en de andere smeerpunten behandelen.
Maar eerst eens een grondige inspectie en een lijstje opmaken...

Het is wel nodig!

Geen opmerkingen: