zondag 26 april 2009

Rondom geschilderd

Gisteren was het een mooie dag. Het zonnetje scheen, alleen stond er een iets wat koude wind. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het was een mooie dag om de buitenkant van de Laro een goed in de verf te zetten. De achterkant van de Laro helemaal onder handen gehad en ook het rek voor het reserve wiel. Het staat er nu weer strak bij. Er zijn nog een paar kleine dingen die ik aan de buitenkant moet doen, zoals het voorraam nog een keer in de verf zetten en dan de deurtops en de bovenkantjes van de deuren. Die laatste ga ik gelijk met de kapspanten onder handen nemen. Hierna zal de binnenkant snel gaan volgen.

Verder heb ik de stroomtoevoer voor de radio nog nagekeken en gerepareerd. Als het goed is moet de radio (als ik hem aansluit) het doen.

Ik moet zeggen dat de Laro er al een heel stuk beter uit ziet als dat ik hem kocht.

Geen opmerkingen: