woensdag 30 juli 2008

1e Dag - De hobbelwagen

Vanmorgen na een korte nachtrust vroeg opgestaan. Mijn dochter van 6 werd ook wakker en wilde gelijk gaan kijken naar de Laro. "Kom op papa, ik wil je nieuwe auto zien". Eerst aankleden en wat eten en daarna de schoenen aan en naar de Laro toe, die in de zijstraat staat geparkeerd. Mijn dochter wilde al gelijk achter het stuur kruipen en een ritje maken. Zo gezegd, zo gedaan. Mijn vrouw op de bijrijdersstoel en mijn dochter achterin. Een paar straten in, de buurt door.
Mijn dochter had al gelijk een naam voor de Laro. De "Hobbelwagen", want hobbelen doet hij als de beste over de drempels hier in de buurt. Hierna de Laro weer in de zijstraat geparkeerd, dochter en vrouwlief gedag gezegd en daarna ben ik naar mijn werk gegaan.
Helaas was het druk op mijn werk, waardoor ik later thuis kwam. Ik had me voorgenomen om vandaag al te gaan beginnen met verf afkrabben, maar dat is er niet van gekomen. "Gaan we nog een ritje met de hobbelwagen maken", vroeg mijn dochter nog. Maar het was al laat aan het worden en intussen was het al bedtijd voor haar. Dus zal ze nog even moeten wachten.
Terwijl mijn vrouw mijn dochter naar bed aan het brengen was ben ik maar begonnen met het vele zand en stof uit de Laro te vegen. In ieder geval vast een begin. Tevens heb ik nog een inspectie gedaan naar de dingen die erbij zitten en de dingen die nog missen. Wat ik nog mis is de steun voor het reserve wiel voor achter op de Laro, maar die ga ik morgen avond ophalen. En ik mis natuurlijk de MAG affuit die in de bak gemonteerd gezeten had. Geen idee waar ik die op de kop zou kunnen tikken. Maar eerst maar even met het opknappen bezig gaan en als dat klaar is kijk ik wel verder.

Morgen weer een dag.

Geen opmerkingen: