maandag 5 september 2011

Rijdende milieuramp

Afgelopen vrijdag werd ik door een man aangesproken die even iets over mijn Landrover kwijt wilde. "Wist je dat hij rookt en stinkt? Ik heb een tijdje achter je gereden en het lijkt wel een rijdende milieuramp", zei de man. "Ja, ik weet het. Erg hè!" zei ik terug. "Mijn Landrover leeft!…". "Hoezo", vroeg de man… "Nou hij rookt, hij zuipt en hij wipt..!", gaf ik lachend als antwoordt. De man droop hierna af…

Tja, hij had wel gelijk. Mijn Landrover rookt als sinds dat ik hem gekocht had. Ik moet er toch nog een keer naar kijken. Alleen tijdgebrek hè… Ik zou voor het goede de motor er een keer uit moeten halen en laten reviseren. Nieuwe zuigerveren en nieuwe kleppenseals e.d. En de verstuivers ook nog goed behandelen of van een revisie voorzien. Dat zal heel wat schelen. Zeker aan ergernissen van de bestuurders achter mij...

Geen opmerkingen: